Willeke Zorg WorkOut Club: Fit worden vanaf huis!

Iedereen heeft het druk met school, werken, familie, vrienden en dan kan
het lastig zijn om dan tijd te vinden om te sporten. Regelmatig start ik vol
goede moed met hardlopen of ga ik naar de sportschool, maar na een tijdje
(lees enkele weken) haak ik toch weer af. Te druk met werken, school, gezin
of heb ik gewoon de motivatie niet meer! Thuis sporten is voor mij de uitkomst,
even voordat ik ga koken of als mijn dochter net op bed ligt, op het moment
dat het mij uitkomt! Komt dit je bekend voor? Lees dan snel verder!

Ik ben erg benieuwd naar deze manier van sporten, ik mag het een maand
uitproberen en zal in de vorm van artikels jullie op de hoogte houden! Ik kan
in ieder geval al vertellen dat mijn hond graag ‘meedoet’! Gaan jullie regelmatig
sporten en welke sport doen jullie? Hoe blijf jij gemotiveerd om trouw te sporten?

Personal trainer Willeke Zorg heeft door de jaren heen de manier gevonden
om fit, lenig en gespierd te blijven en dan ook nog eens een goed uithoudings-
vermogen met de ‘High Intensive Interval Training’ methode! Hierdoor was
het voor Willeke Zorg niet meer nodig om uren naar de sportschool te gaan en
kon zij intensief trainen op de moment dat zij wilde. ‘De perfecte manier om fit
en gezond te zijn zonder dat het teveel tijd in beslag neemt.’ Aldus Willeke.

Willeke Zorg WorkOut Club
Willeke Zorg heeft de Willeke Zorg WorkOut Club opgericht, een nieuwe online
personal trainer waarmee je overal en op tijdstip dat het jou uitkomt mee kunt
sporten.  Dagelijks krijg je een maximaal 20 minuten durend trainings-
programma met korte intensieve workouts en voedingsadvies. De oefeningen
worden gedemonstreerd in video’s door de personal trainer Willeke Zorg en
voormalig Nederlands profvoetballer Geert den Ouden.

Hoe werkt het?
Overal waar je wilt kan je vanaf je laptop, PC, tablet of smartphone aan de slag
met de oefeningen, de oefeningen zijn zonder fitnessmateriaal. De personal
trainer is niet fysiek aanwezig maar motiveert en volgt je op de voet.

Bij je inschrijving vul je je persoonlijke gegevens in die voor het opstellen
van de doelen noodzakelijk zijn. Dagelijks ontvang je voedingsadvies en
‘Bodyweight High Intensive Interval Training’ workouts: intensieve korte
workouts die zorgen voor een verhoogde calorie- en vetverbranding,
betere stofwisseling en opbouw van spiermassa.

In korte filmpjes demonstreren Willeke Zorg en voormalig Nederlands
profvoetballer Geert den Ouden de oefeningen. Je kunt zelf je voortgang bij
houden en in de sectie ‘foto’s’ kun je eigen voor en na foto’s plaatsen.
Natuurlijk kan alleen jij en Willeke Zorg de persoonlijke profielen inzien.

Een maandabonnement kost € 5,95. Voor meer informatie ga je naar de
website www.willekezorgworkoutclub.nl 

De voordelen op een rijtje:
– Bodyweight High Intensive Interval Training: Korte intensieve workouts
– Sporten op het moment dat het jou uitkomt
– Je hebt geen fitnessmateriaal nodig
– Elke dag een nieuwe workout, afgestemd op jouw niveau
– Verhoogde calorie- en vetverbranding, betere stofwisseling en opbouw
spiermassa
– Voedingsadvies en gezonde recepten
– Je vooruitgang kun je volgen in je persoonlijke profiel
– De kosten zijn € 5,95 per maand

Klik hier onder naar 2 filmpjes om een indruk te krijgen!

http://youtu.be/YHGkHHAZ4dQ  http://youtu.be/21Gfj-x6aAU

Geef een reactie

