Prêt à Pregnant: Dé website voor (aanstaande) fashionable mama’s!

20120125-201540.jpg

Prêt à Pregnant, de site for high- end mommies, is nu online!

Op internet zijn er veel leuke en informatieve websites voor vrouwen, vanaf nu is er ook een website voor (aanstaande) moeders: Prêt à Pregnant. Dagelijks word je op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes over moederschap, kids, fashion, celebrities, beauty, health & lifestyle.

Zwangere mom’s to be kunnen hier terecht voor fashion tips om er ook tijdens de zwangerschap fashionable uit te zien. Op Prêt à Pregnant vind je ook inspirerende blogs van moeders, waar het reilen & zeilen uit het dagelijks leven word besproken maar ook dilemma’s qua carrière en moederschap. Ook vind je hier interviews met professionals uit de fashionscene, beauty experts en medici. Kortom, een complete website voor (aanstaande) mammies!

Als moeder van een 6 jarige (b)engel ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar websites als deze, als Blogger surf ik natuurlijk vaak de digitale snelweg op zoek naar leuke & inspirerende websites.
Veel websites die bestemd zijn voor moeders, of aanstaande moeders bieden veel informatie omtrent moederschap maar bij Prêt à Pregnant vind je ook artikels over fashion, beauty en veel meer. Ik vind de website erg leuk en bij mij staat al tussen mijn favorieten!

Ben je nieuwsgierig, neem dan een kijkje op: www.pretapregnant.com/

20120125-194520.jpg

20120125-194541.jpg

Comments

  1. Fantastisch! Deze website sla ik snel op en zal ik misschien ooit nog eens nodig hebben😉

  2. Leuke tip!
    Ga er meteen even kijken want wil er wel leuk uit blijven zien nu ik zwanger ben!

Geef een reactie

