Bruin zonder zon? Yes you tan!

SUBLIEM BRUIN ZONDER ZON & ZONDER ZELFBRUINGEURTJES?
Yes you Tan!

Bruin zonder zon? Yes you tan! met de nieuwe selftanners van Australian Gold® en Designer SkinTM geef je je huid een mooie bruine tint zonder zon!

De horror winter hebben we nog niet gehad maar we verlangen nu al naar het voorjaar; steeds vaker een lekker zonnetje, frisse bloesems en blaadjes aan de bomen en weg dikke truien!
Als je straks of nu al een gebruinde huid wilt hebben dan biedt Bradford & Hamilton binnen haar lijnen Australian Gold® en Designer SkinTM drie nieuwe formules voor een bruine teint zonder zon. In het voorjaar maar gebruik ik af en toe zelfbruiner zodat mijn benen iets minder wit zijn zodra het tijd is voor rokjes! Deze producten spreken me enorm aan, vanwege de verzorgende ingrediënten maar ook de verpakkingen zijn een lust voor het oog!

Gebruiken jullie weleens zelfbruiner? Ik ben wel altijd voorzichtig want op een oranje/ gestreepte huid zit ik niet te wachten! Maar een beetje kleur op mijn melkflessen voordat de eerste rokjesdagen aandien is wel prettig!

NIEUW! Australian Gold® Instant Bronze Self Tanning LotionTM (€ 17,95/ tube 130 ml)
Heb je onverwachts een feestje, moet je morgen naar een bruiloft of wil je niet met spierwitte benen in je nieuwe lentemode verschijnen? De nieuwe Australian Gold® Instant Bronze Self Tanning LotionTM geeft binnen 2 tot 4 uur een natuurlijk ogende, streeploze bruine teint die langdurig aanhoudt. De formule bevat Kamille- extract en Vitamine E vanwege hun verzorgende en verzachtende eigenschappen. De geavanceerde ElimiscentTM- Technology gaat de typische geur die je huid krijgt na het gebruik van een zelfbruinend product op een effectieve wijze tegen. Deze selftanner heeft een aangenaam frisse champagnegeur.

20120125-210629.jpg

NIEUW! Australian Gold® Bronze Minerals® Legs (€ 39,95/ tube 150 ml)
Mooie, sexy gebruinde onderdanen creëer je in een handomdraai zonder zon, dankzij deze nieuwe zelfbruinende formule speciaal voor de benen! Australian® Gold Bronze Minerals® Legs bevat het exclusieve Mahakanni- extract. Dit is een vervanger voor de zelfbruinende werkstof DHA (Dihydroxyaceton) die zonder zon voor een mooi gebruinde kleur zorgt, echter zonder de typische geur van een zelfbruiner. De formule bevat tevens een verzorgende mix van natuurlijke mineralen, alsmede Mica- extract en „golden shimmer‟. Dit laatste zorgt voor een sublieme, natuurlijke gebronsde goudglans met een zijdeachtige finish! Deze selftanner heeft een frisse appelgeur!

20120125-210435.jpg

NIEUW! Designer Skin One Night StandTM (€ 29,95/ tube 130 ml)
Deze “shimmering bronze instant gel” is geen selftanner maar geeft je huid wel direct een mooie gebruinde teint. Ideaal voor als de eerste “rokjesdag” sneller dan verwacht aanbreekt of wanneer je een feestje hebt! De formule is DHA- vrij en bevat lichtreflecterende pigmenten (shimmers) voor een zijdeachtige glans op de huid. Je kunt dit bronzing- product met water en zeep eenvoudig weer van je huid wassen. De formule zorgt niet alleen voor een instant mooi gebruinde huid, maar hult je tevens in een sensueel geurwaasje dankzij het zogeheten „Tenderness- Parfum”!

20120125-210532.jpg

Verkoopinformatie
Deze producten zijn verkrijgbaar bij professionale zonnestudio’s in Nederland én België.
Voor meer informatie ga je naar de websites www.australiangoldtanningclub.nl & www.designerskintanningclub.nl

Comments

  1. Greet Depraetere says:

    Ik gebruik Curasano Spraytan Express dit product kan ik aanbrengen met een speciale handschoen. Ben ook heel blij met het resultaat.

  2. Ik ben als de dood voor zonnebrand en dergelijke. Ik kies bijgevolg absoluut voor bruin uit een flesje want ik wil binnen 10 jaar geen verlepte plant zijn. In de zomer heb ik altijd een UVA/B blokker aan dus ik kan ook bijna niet anders.

    Ik heb er eentje speciaal voor de melk-types😉. Bruin zonder geel of oranje, het past goed en je brengt het ’s avonds aan. Na drie nachten heb je ene bruin tintje zonder streepjes. I❤

Geef een reactie

