Cast Iron Catwalkshow: Where are the Knights


Vorige week ontving ik een uitnodiging in de mail voor de catwalkshow van
herenkledingmerk Cast Iron: Where are the Knights. Ik was blij verast
dat ik deze uitnodiging ontving en heb mijzelf en mijn vriend gelijk aangemeld voor
de show. Lees verder voor foto’s en een filmpje en natuurlijk mijn verslag van deze
avond.

Vrijdag 27 januari was het zover, vanaf 21.00 uur gingen de deuren open, de show
zou starten om 21.30 uur.  Nadat we alle mogelijke kledingcombi’s hebben uitgeprobeerd,
haren en make up perfect, gingen we naar Amsterdam. We vertrokken vrij laatmaar
kwamen netjes op tijd aan bij de Westergasfabriek, met mijn uitgeprinte
ticket stond ik in de rij om de plaatsbewijzen op te halen (ergens was ik een beetje
bang dat er zou worden gezegd; ‘Sorry mevrouw, maar u staat niet op de gastenlijst!’).
Maar ik kreeg keurig op de naam Beautyandso.com 2 Seating tickets. (pfff, gelukkig)


We gingen aan de bar een drankje halen en wachten tot de deuren open gingen om
plaats te nemen voor de show. Toen de deuren open gingen, lagen er op de stoelen een
stoere goodiebag, een weekendtas met een t-shirt, ketting en een magazine.
Wij zaten vlak bij de ingang waardoor we iedereen binnen zagen komen, een aantal
BNers (Bekende Nederlanders) kwamen ook en namen plaats op de eerste rij, Gordon,
Regilio Tuur,  Johnny de Mol, Mari van de Ven en zo nog een aantal.

Uiteindelijk begon de show, fashionably late na tienen met eerst een filmpje in het
thema van de show ‘Where are the knights’ de knappe modellen presenteerde de
collectie, het thema was door de hele show verweven als een rode draad, erg gaaf
gedaan. De muziek paste goed bij de show en de filmpjes op het grote scherm zetten een
duideijk sfeer neer.  De gepresenteerde herenkleding zag er erg mooi uit, veel accessoires
maar geschikt voor een brede doelgroep, vriendlief was ook erg enthousiast!

Na de show was het tijd voor de after party, DJ Marnix & Johnny de Mol zorgde voor
goede muziek en een relaxte sfeer. Er werd niet veel gedanst, nou was dat voor mij ook
niet mogelijk, want mijn feet were killing me! Na een paar drankjes en gezellig kletsen
gingen we weer richting huis. Inmiddels was het al behoorlijk koud geworden!

Het was een geslaagde avond, ik vond het erg leuk om een catwalkshow mee te maken,
en de volgende keer ben ik graag weer van de partij! Al met al, een geslaagde show en
een geslaagde avond!

Wil je meer weten over Cast Iron of verkoopinformatie, ga dan naar de website www.castiron-clothing.om.

Wil je een indruk van de show, klik dan hier voor een filmpje: Cast Iron Catwalkshow

Bron Foto’s

Comments

  1. Wat leuk!
    Liefs, xxx

  2. martine1208 says:

    WOW… superleuk enne…. wat een ubercoole shoes!!
    x

Geef een reactie

