Inspirational: interieur

Inspirational: Interieurfoto’s

Enkele maanden geleden zijn wij druk bezig geweest met verven in huis, nou ja, er werd geverfd
door vriendlief, schoonvader en vrienden, ik loop af en aan met lekkere hapjes en drankjes!
Ik vond het best moeilijk om kleuren te kiezen voor de wanden en accessoires bij te bedenken,
ik hou van een landelijk en fris interieur. Veel wit met kleurrijke accenten. We hebben 2 fauteuils
gekocht in een mooie turquoise kleur en onze nieuwe bank is antracietgrijs. De kleuren op de
muren heb ik vrij rustig gehouden, zacht blauw, zacht grijs en (room)wit. Ik heb internet helemaal
afgestruind voor inspiratie, kijk mee voor mooie interieurfoto’s.

Wat voor soort interieur hebben jullie?

Comments

  1. Echt heel leuke foto’s! Ik hou altijd van die inspiratie foto’s voor je huisje. Kan er uren naar kijken haha,

  2. I love them.
    Liefs, xxx

  3. ik zoek op weheart it ook altijd naar interieur foto’s echt superleuk!

    xoxo

Geef een reactie

