My Birthday Presents!

2 weken geleden was het zover, ik was jarig! 29 jaar alweer,
nog maar een jaar en dan ben ik 30! Pfff…maar goed, dochterlief
spreekt mij altijd moed in door te zeggen dat ik nog  zo jong ben!🙂
Vandaag een paar foto’s van de kado’s die ik heb gekregen.

Omdat ik de dagen ervoor behoorlijk grieperig was heb ik het niet
heel uitgebreid gevierd maar gewoon gezellig met wat familie &
vrienden.

Mijn dochter heeft deze schattige fotolijst met beertjes uitgezocht
en een vrolijk gekleurde tas! Van mijn vriend kreeg ik het prachtige
Triwa Ivory Rose horloge van Triwa, wat een prachtig horloge!

Van mijn (stief)vader kreeg ik het Dior Garden Palette, omdat ik toch
bij de Douglas was heb ik het gekocht en natuurlijk wat dingen erbij
gekocht! Wat een plaatje is het toch! Ik denk niet dat ik dit palette
ga gebruiken, ik heb ook de groene nagellak, de blush en een ander palette.
Andere kado’s zijn een mooie palette, eye pencil en lipgloss met bijpassende
oorbellen. Douglas bonnen, mooie theedoeken met matching handdoeken,
en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Ik ben ontzettend verwend dit jaar en veel mooie kado’s gekregen, komende
tijd komen er natuurlijk wat producten voorbij op beautyandso!

Comments

  1. Wat een leuke dingen. Vooral het horloge.
    Liefs, xxx

  2. Leuke cadeautjes!!

  3. wat een mooie cadeaus!

    xoxo

  4. Toffe cadeautjes heb je gekregen.🙂

Geef een reactie

