Ontdek de Body Collections van SEX AND THE CITY + Winactie

Geraffineerd, sensueel en onweerstaanbaar…
Ontdek de Body collections van ‘Sex and the City®’!

Eind vorig jaar werden de Eau de Parfums ‘Sex and the City‘ en ‘Sex
and the City by Night’ geintroduceerd met veel succes. Deze parfums
zijn exclusief verkrijgbaar bij ETOS. Wil je je helemaal hullen in deze
geraffineerd en sensuele geuren, kun je de nu Body Collections verkrijgen.

Wie kent nou niet de populaire serie Sex and the city over de levensstijl
van de vier personages; Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes, Samantha Jones
en Charlotte York. Ik vind de serie erg leuk en keek altijd met veel plezier naar de
avonturen, wel & wee van deze verschillende vriendinnen.

De levensstijl van deze dames is samengebracht in de vorm
van parfums en bijbehorende bodycare. Welke parfums zijn er ook?

‘Sex and the City’– het stijlvolle parfum voor een dag in de stad
Het ‘Sex and the City’- parfum omvat de dynamiek en het unieke karakter van
New York City. De geur bevat frisse topnoten van Italiaanse mandarijn,
sappige bloedsinaasappel, rode en roze bessen en een subtiel vleugje passievrucht.
Het hart van dit parfum is vrouwelijk, zacht en bloemig, door jasmijn,
gardeniablaadjes en oranjebloesem. Fluweelachtige muskus, sandelhout, karamel
en amber in de basisnoot zorgen voor de finesse, stijl en elegantie waar het parfum
uiteindelijk voor staat.

‘Sex and the City by Night’ – de sensuele glamour van de stad die nooit slaapt
Het ‘Sex and the City by Night’- parfum omvat die sensuele, supervrouwelijke allure,
die alleen een cocktailjurk en torenhoge hakken een vrouw kunnen geven! De frisse
topnoten bestaan uit sprankelende bergamot, peerbloesem, neroli en zachte
fresiablaadjes, de glamorous kenmerken van het parfum zijn hierdoor volop aanwezig.
Het hart van het parfum ontwikkelt zich tot een weelderig boeket van nachtjasmijn,
pioenroos, vanille en fruitige granaatappel, terwijl de basis een poederachtige essentie
vormt door de warme combinatie van sandelhout, amberkristallen, tonkabonen,
muskus en patchouli.

‘Sex and the City’ Body collections:
De ‘Sex and the City’ en ‘Sex and the City by Night’ Eau de Parfums zijn tevens opgenomen
in een ‘Sex and the City’ Body collection, bestaande uit Bad- en Douchegel, Bodylotion,
Deodorant Bodyspray en Deodorantstick. Deze producten zijn zowel los (à € 5,50) als in de
vorm van aantrekkelijke (kleine of grote) cadeausets verkrijgbaar (€15,00 en €30,00),
ideaal voor Valentijnsdag, Moederdag of als verjaarsdagsgeschenk.

Verkoopinformatie:
De ‘Sex and the City’ Eau de Parfums en bijbehorende bodycare zijn verkrijgbaar bij ETOS.

WINACTIE
In samenwerking met PR Bureau Cosmetitext PR mag ik namens JTG Trading
2 heerlijke Sex and The City Parfums weggeven!  Wil jij kans maken op zo’n heerlijke
parfum, doe dan snel mee! Om kans te maken op een van deze prijzen moet je het
volgende doen:

– Vertel in een comment waarom jij een van deze parfums wilt winnen en welke
personage jouw favoriet is en waarom.
– Volg @beautyandso & @cosmetitextPR op Twitter en tweet het volgende bericht:
Ik volg @beautyandso en @cosmetitextPR en maak kans op een Sex and the City Parfum!
Wil jij ook kans maken? Volgt & RT.

Meedoen kan tot en met zaterdag 18 februari 2012! Veel Succes!

CosmetitextPR en JTG Trading bedankt voor het mogelijk maken van deze winactie!

Comments

  1. Superjammer dat ik geen twitter account heb. *snif*
    Maar mijn favoriete personage heb ik niet, Miranda & Samantha zijn gewoon allebei fantastisch. Mijn vrienden zeggen ook altijd dat ik een mengeling van de twee ben. Soort zoekt soort zeggen ze. God, I love S&TC!
    Enfin veel succes iedereen!

  2. Yvonne Vermeltfoort says:

    Sex and the city is een heerlijke serie en film, ik herken mezelf er in en ik kan er heerlijk bij wegdromen. Mijn vriendinnen zijn zo gek als een deur en ondanks dat we niet in een grote stad wonen, voelen we ons net zo hecht als de personages in de film! Als ik win, dan deel ik de parfum met mijn vriendinnen, iedereen mag hem mee sprayen! Share the love! De tofste personage is Samantha, juist omdat wij niet zo’n extreem extravert persoon in onze vriendinnengroep hebben zitten en we altijd het hardste om haar moeten lachen.. Ik denk dat we haar allemaal wel eens willen zijn!!

    I just love sex and the city and my friends!!

  3. Hai,

    Mijn favoriet is Samantha. Ik denk dat dat komt omdat ik totaal niet ben wat zij wel is. Stiekem zou ik wel eens een dagje of 3 haar willen zijn.

  4. Rilana van Oostenbrugge says:

    Hoi hoi,
    Wat een leuke actie!!!
    Tja als docente moet je altijd zorgen dat je er verzorgd en netjes uitziet, maar daarnaast een lekker geurtje valt de leerlingen ook altijd erg op.
    Sex in the city vroeger mijn favoriete serie, dus ben erg benieuwd naar deze geur. En als ik de bovenste comments al lees, heb ik zeer goede hoop en denk ik als ik mocht winnen ik er lekker geurend bij mag lopen.
    Ik volg je blog al een tijdje en op twitter ben ik @rilana213. Ik heb de tweet natuurlijk geplaatst.

    Zo nu kan ik nog maar een ding doen: keeping my fingers crossed.
    Ik wens hier iedereen heel veel succes. May the best woman win!
    Groetjes,
    Rilana

  5. Hai Hai!

    Ik heb ondertussen al zoveel goeds over deze geurtjes gelezen dat ik echt wel superbenieuwd ben en als echte SATC fan kan dit geurtje natuurlijk niet in mijn badkamerkastje misstaan natuurlijk, dus ik waag graag een kansje!🙂

    Ik wil supergraag dit flesje in mijn kastje zetten om de simpele reden dat ik momenteel alleen nog maar een Body Shop geurtje in mijn kast heb staan en binnenkort, in april, vieren mijn ventje en ik onze vijfde verjaardag, wat ik graag wil doen met een lekker geurtje rondom mij natuurlijk, dus winnen zou fantastisch zijn!🙂 Easy as that!😉

    Ik volg beide accounts (@Natje_9999) en mijn tweet vind je hier: https://twitter.com/Natje_9999/status/169506737974554626

    Dankjewel voor deze leuke winactie!🙂

    Duim duim duim!🙂

    Liefs,
    Nathalie
    madsen.nathalie@hotmail.com

  6. @Annebeauty96 ben helemaal weg van de serie.
    en ik heb alle aflevering op dvd.en kijk het regel matig.
    vindt dit een hele leuke super winatie ik doe mee.
    en ik win bina nooit wat.
    maar ik ga een gat in de lucht spring.
    kan alleen maar duimen.

  7. Yay! Ik heb deze parfums in de winkel al zo vaak geroken. Elke keer als ik em zag staan, móest ik gewoon even de geur in me opnemen. Zo hemels!🙂 Maar ja, kben nou eenmaal een student met niet al te veel geld tot beschikking voor deze luxe-producten… Dus dan komt het helemaal goed uit dat er nu een winactie van is! Ik kijk by the way altijd de geweldige serie & heb de twee films natuurlijk ook gezien. Haha, wat erg eigenlijk… ;p
    Mijn favoriete personage is toch wel Carrie; ze lijkt het meest op mij denk ik. Vriendelijk, sociaal & beetje prettig gestoord.. &qua liefde, mijn zoektocht naar dé jongen gaat soms moeilijk, maar achteraf leer je er van, en is het toch wel heel leuk om er over te vertellen.
    Ik volg jou, &cosmetitextPR & ik heb de tweet geplaatst.
    Heel erg bedankt dat je dit mogelijk hebt gemaakt voor ons, wat dit is toch wel echt dé kans voor mij om dan eindelijk die parfum te bemachtigen! Love it!

    https://twitter.com/#!/Annebeauty96/status/169438506341507072

    xxLiefs❤

  8. Wat een leuke giveaway!

    Ik keek altijd trouw naar de afleveringen van SEX AND THE CITY & natuurlijk ook de films!
    Samantha Jones is mijn favo personage. Gewoon omdat ze zo pittig is & best grappig.

    Ik ben zelf erg benieuwd naar de geurtjes! Aan de beschrijving te zien is het echt wel iets voor mij🙂

    Ik heb uiteraard getweet: https://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/169431789184614400

    & dan wens ik je nog een fijne valentijnsdag

    liefs
    xxx

  9. @joanplay says:

    Carry is mijn favo een wereldvrouw met classe style en karakter of ik daa op lijk… I hope so @joanplay

  10. Ik doe graag mee omdat ik een grote fan ben van SATC. Mijn favoriet is toch wel Carrie!!

    Ik volg jullie beiden op twitter en dit is mijn tweet: https://twitter.com/#!/nona89/status/169419233351045121

  11. Deze geurtjes lijken me heerlijk, ik heb de bodylotion bij een vriendin al geroken en die was heerlijk, dus ik denk dat deze parfum ook zalig moet zijn. Daarom wil ik winnen hihi

    Ik volg jullie allebei al een tijdje en ik heb de tweet gestuurd:

    Nu maar hopen hihi:)

    XX Anouk

  12. Tara de Geus says:

    Jaaaa eindelijk een winactie met Sex and the City producten! Ik kan die serie inmiddels dromen en met alle afleveringen meepraten😉 #freak.
    Mijn favo personage is Miranda. Lekker eigenzinnig, intelligent, vastberaden en onwijs grappig. Ik vind Miranda’s ontwikkeling in de serie met Steve, hun zoontje en het huis in Brooklyn ook erg leuk om naar te kijken.
    Anyway…ik ga snel de tweet versturen en duimen, duimen, duimen😀

  13. Oeh, fijne actie. Heerlijke geurtjes zijn altijd welkom.😀
    Ik volg jullie beiden allang joh😉
    Heb ook weer getweet: http://twitter.com/GewoonGezellie/statuses/169302943487627264
    Dus weer duimen!
    Suc6 iedereen !

Geef een reactie

