Follow Me & Spammen!

Wist je dat je Beautyandso ook kunt volgen op Twitter,
Facebook & Bloglovin’!?

Even een kort artikeltje over Social Media, wie gebruikt
er tegenwoordig nou geen social media als Facebook, Hyves
of Twitter? Maar wist je ook dat je mij (beautyandso) kunt
volgen op Twitter, Facebook en Bloglovin’? Ik zou het
leuk vinden als jullie me volgen!

Bloglovin’
Als je een Bloglovin’ account hebt kun je alle leuke blogs toevoegen en
mis je nooit meer iets! Handig! Je ziet hier alle updates van blogs en
kunt direct naar het artikel toe gaan. Vind je een artikel erg leuk om te
lezen, dan kun je deze ook liken.

Bloglovin’:
http://www.bloglovin.com/en/blog/2571717/beautyandso-beautyandso

Twitter
Ook kun je Beautyandso volgen op Twitter, volg me op Twitter en
ik hou je op de hoogte van een hele hoop dingen. Ik tweet over
dingen die ik onderneem maar ook gewone dagelijkse dingen! Ik
vind het leuk om te lezen wat jullie doen, dus follow me!
Twitternaam is @beautyandso

Facebook
Op de Facebook pagina van Beautyandso, vind je een preview van een artikel
dat verschijnt en vind je ook nog andere informatie, foto’s en binnenkort ook
polls en beantwoord ik vragen van lezers. Als je de Facebook pagina van
Beautyandso ‘liked’ mis je nooit meer wat!

Facebook:
http://www.facebook.com/pages/Beautyandsocom/131434326934758

Formspring
Sinds kort heb ik ook Formspring, ik weet nog niet precies hoe het werkt maar
ben het druk aan het uitproberen! Op Formspring kun je iemand of elkaar vragen
stellen, leuk!

Formspring:
http://www.formspring.me/Beautyandso

Gebruik jij ook Social Media? En welke social media gebruik jij? Als
je ook een blog hebt, is dit gelijk een mooie gelegenheid om deze
te promoten!

Trouwens vergeet niet mee te doen aan de winactie en maak kans
op een Sex and The City Parfum, klik hier!
En je kunt nog steeds je vraag stellen aan John Beerens, klik hier!

Comments

  1. Ik volg je al via bloglovin’ en twitter.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

