And the winner is…..concept

And the winner is…

Afgelopen week kon je meedoen met de winactie en daarmee kans maken op een heerlijk Sex and the City Parfum.

Van PR bureau en JTG Trading mag ik twee van deze parfums weggeven. Naast deze parfums kun je de Body Collections kopen en je helemaal hullen in deze heerlijke geuren!

Maar genoeg gezegd, de gelukkig winnaars van deze winactie zijn:

*tromgeroffel* Tara de Geus & Joanne!

Van Harte Gefeliciteerd!

Stuur een mail naar beautyandso@hotmail.com en prijs komt snel jouw kant op!

Ik wil jullie bedanken voor het meedoen en ik wil CosmetitextPR en JTG Trading bedanken voor het mogelijk maken van deze winactie!

Comments

  1. Tara de Geus says:

    Ben er ook super blij mee! Heb je al een mailtje gestuurd, dus wacht ongeduldig op het geurtje🙂

  2. Oh, ik ben zo blij! Jeuj! Mijn hele dag is weer goed gemaakt!
    Thanks a lot!

    xx

  3. Proficiat dames, dat wordt lekker ruiken!

  4. Gefeliciteerd.
    Liefs, xx

  5. gefeliciteerd!

  6. Proficiat!😀

Geef een reactie

