Vraag het John Beerens!

Vraag het John Beerens

Vorige week gaf ik al aan dat je al je vragen of haar kan stellen,
aan John Beerens, dus daarom nog een keer dit artikeltje als
reminder!

Stel je vraag…
Heb jij vragen over je haar, verzorging of wil je iets weten
over bepaalde producten? Wie kan jouw vragen over haar &
haarverzorging beter beantwoorden dan haar- expert John Beerens?!

Dankzij zijn jarenlange ervaring en opgedane kennis kan John Beerens
alle vragen beantwoorden over haar, het kappersvak, trends, styling
van je haar, haarfabels en noem het verder maar op.

Dus stel jouw vraag via een comment hieronder, Facebook, Twitter
of email en John Beerens zal deze beantwoorden!

Comments

  1. Ik zou graag willen weten wat voor borstel en/of product ik het beste kan gebruiken om mijn haar glanzend te krijgen in plaats van pluizig.
    Ik heb grove krullen/slag en heb sinds kort een pony en wil de rest van mijn haar dan als het ware polijsten/steil maken. Op dit moment heb ik drie verschillende borstels geprobeerd maar mijn haar pluist nog steeds!
    Bedankt!

  2. Ik vroeg me af of je soms tips hebt voor vettig haar. De tweede dag begint het aan mijn wortels al vettig te worden en de derde dag is het gek helemaal van de dam. Ik heb al meerdere keren een week mijn haar niet gewassen om het patroon te doorbreken maar het helpt helemaal niets. Ik kleur mijn haar ook, dus zou het droger moeten worden maar, niets van dat alles…

    Wat zijn de laatste haartrends? Ik ben dringend toe aan een nieuw kapsel (maar ik heb weinig & fijn haar).

  3. arpie1968 says:

    Hoe komt het dat hormoonwisselingen zo’n invloed hebben op het haar. Vroeger met ongesteld worden had je een paar echt slechte bad hairdays, tijdens de zwangerschappen was het een stug bosje geworden en het enige wat je ermee kon doen was kortknippen. Nu in de volgende fase naar de overgang toe zie je dat je haar en vooral de toplaag van het haar weer lekker doet waar het zin in heeft behalve netjes om je hoofd blijven liggen. Het gevolg is dat als je niet aangekeken wilt worden met de blik: weer een vrouw in de overgang je in de weer moet met fohn en stijltang. Maar is er niet iets anders aan te doen door de verzorging aan te passen en zo ja wat dan?
    Alvast bedankt. Zelfs mijn man kan nu zien aan vrouwen om hem heen of ze in de overgang zitten of niet hahahahahah

  4. Ik ben benieuwd hoe ik mijn haar glansend houd zonder dat het heel snel vet wordt (en dat is wel ’t geval met een serum)

Geef een reactie

