Beauty Brands United

Beauty Brands United

Afgelopen donderdag vond de 8ste editie van Beauty Brands United plaats.
In Loods 6 kon kennis gemaakt worden met 30 verschillende beauty en wellness
merken. Van heerlijke geuren, mooie lakjes, verzorging tot thee. Meer dan 30
verschillende beauty merken presenteerden hier de nieuwste collecties voor
aankomende spring/ summer. Tussen 3 uur ’s middags tot 7 uur ’s avonds was
het mogelijk om in te lopen en producten te bekijken, te proberen, te ruiken en
te praten met de merkvertegenwoordigers.

Ik was uitgenodigd voor dit event en toen ik klaar was met werken ben ik gelijk
naar Loods 6 gegaan. Gelukkig kon TomTom mij navigeren anders was ik er
waarschijnlijk nooit aangekomen! Loods is een groot pand met meerdere winkels
en kantoren er in gevestigd. En een grote hal waar dit event plaats vond, de hal
was sober en rauw maar de combinatie met alle mooie producten was heel mooi.

Ik heb heel veel nieuwe merken leren kennen, veel producten uitgeprobeerd en
gepraat met merkvertegenwoordigers gepraat. Zij gaven uitleg over de nieuwste
collecties, het merk in het algemeen, de verschillende lijnen en beantwoorden
alle vragen. Ik vond dit echt een superleuke manier om op deze wijze kennis te
maken met de nieuwe collecties van deze mooie merken en natuurlijk uit te
proberen. Na afloop kregen we een mega gevulde tas mee met heerlijke producten
van de deelnemende merken! Komende tijd heb ik nog een hoop te reviewen!

Ik heb zelf geen foto’s gemaakt tijdens deze event maar onderstaande foto is
gemaakt door MOOI PR.

De deelnemende merken:

Agent Provocateur – Ahava – Alcina – Annayaké – Bond no.9 – Boots Champneys –
Care Cosmetics – Cire Trudon – Claus Porto – Collin Resultime – Comfort Zone –
Cosmania.nl – Deborah Lippmann – Dr. Hauschka – Dr. Renaud – EmerginC –
Face Stockholm – Filorga – Functionalab – Human + Kind – Hilfiger Fragrances –
Institut Esthéderm – Kinski – L’Occitane – Loewe – Lookx – malin + goetz – Molecule
– Oolaboo – OPI – Orofluido – Pure Inventions – Qiriness – Revlon Professional –
Royal Effem – Skin Smart Tea – Solid Lac – Scruples Haircare – Unique One – Veld’s
– YOSH

Comments

  1. Wow! Had het al meer gelezen.. maar hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Heel veel succes ook met reviewen😉.

Geef een reactie

