Vragen aan John Beerens!

Vragen aan John Beerens

Het is weer maandag, het weekend zit er weer op.
Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik heb een drukke
week gehad waardoor ik even wat minder tijd aan Beautyandso
en Twitter heb kunnen besteden.

Vandaag het tweede deel met vragen aan John Beerens.
Een aantal weken geleden vroeg ik jullie of jullie vragen
hadden aan John Beerens, een aantal hadden een paar
heel goede vragen. Mochten jullie nog vragen hebben,
dan hoor ik dat graag!

  • Ik vroeg me af of je soms tips hebt voor vettig haar. De tweede dag
    begint het aan mijn wortels al vettig te worden en de derde dag is
    het hek helemaal van de dam. Ik heb al meerdere keren een week
    mijn haar niet gewassen om het patroon te doorbreken maar het
    helpt helemaal niets. Ik kleur mijn haar ook, dus zou het droger
    moeten worden maar, niets van dat alles…
    Zoals ik al aangaf (vorig artikel)is het belangrijk om haarverzorging te
    gebruikendie de talgklierproductie omlaag haalt. Talg is namelijk het
    probleem van je vette haar. Binnenkort is de lijn van Nioxin verkrijgbaar
    op onze webshop waar de geschikte verzorging voor jou haar zeker bij zit.
  • Wat zijn de laatste haartrends? Ik ben dringend toe aan een
    nieuw kapsel (maar ik heb weinig & fijn haar).
    Tegenwoordig worden de kortere kapsels steeds meer de trend.
    Ook zijn felle kleuren zoals roodtinten helemaal van nu.
  • Hoe komt het dat hormoonwisselingen zo’n invloed hebben op
    het haar. Vroeger met ongesteld worden had je een paar echt
    slechte bad hairdays, tijdens de zwangerschappen was het een
    stug bosje geworden en het enige wat je ermee kon doen was
    kortknippen. Nu in de volgende fase naar de overgang toe zie je
    dat je haar en vooral de toplaag van het haar weer lekker doet
    waar het zin in heeft behalve netjes om je hoofd blijven liggen.
    Het gevolg is dat als je niet aangekeken wilt worden met de blik:
    weer een vrouw in de overgang je in de weer moet met fohn en
    stijltang. Maar is er niet iets anders aan te doen door de ver-
    zorging aan te passen en zo ja wat dan? Alvast bedankt. Zelfs
    mijn man kan nu zien aan vrouwen om hem heen of ze in de
    overgang zitten of niet hahahahahah
    Hormonen hebben altijd invloed op uw haar. Wat er van binnen
    speelt heeft ook invloed op het uiterlijk.  Een verkoudheid kan al
    invloed hebben op hoe je haar die dag zit. Natuurlijk kun je je haar
    verzorging hier op aanpassen, ligt er maar net aan wat op dat
    moment het probleem is. Krijg je je haar moeilijk onder controle?
    Gebruik dan een sterke haarlak die je haar goed in model weet te
    houden. Zo is er van CHI de Helmet Head spray die een maximale
    stevigheid biedt aan het haar.
  • Ik ben benieuwd hoe ik mijn haar glanzend houd zonder dat het
    heel snel vet wordt (en dat is wel ‘t geval met een serum)
    Ik ben bang dat je geen goed serum gebruikt. Een serum zou
    namelijk goed moeten intrekken en dat is niet het geval wanneer
    je merkt dat je haar er vet van wordt.
  • Welk beschermend haarproduct zou je aanraden bij het stijlen
    van je haar? CHI 44 Iron Guard en Thermotect van J Beverly
    Hills omdat deze een beschermend laagje leggen om het haar en
    ook beschermen tegen de hitte van stylingtools. 
  • Waarom is een Chi stijltang beter dan andere stijltangen?
    De technologie van de CHI is ontwikkeld door de NASA. Andere
    stijltangen nemen het vocht uit het haar terwijl de CHI deze juist
    behoudt. Zie je haar als een grasspriet. Gras is mooi en een beetje
    glanzend maar wanneer je het vocht uit het gras haalt wordt het
    hooi. Dit geldt hetzelfde als met haar. Belangrijk met het stijlen is
    dat je altijd een Serum van CHI erbij gebruikt (CHI SIlk Infusion)
    en een verzorgende spray (CHI 44 Iron Guard).

 

Comments

  1. Allee ik ga me er misschien toch aan wagen aan die Nioxin.

Geef een reactie

