Review: Human+Kind All-In-One Multitasking Body Oil & Winactie!

Review: All-in-one Multi-tasking Body-Oil + winactie

Skincare with a consience

Deze natuurlijk en multifunctionele body olie gaat de strijd aan met striae en littekens. Deze body olie is perfect voor mommies- to be of vrouwen die een strakkere huid willen krijgen. Met de zomer in het vooruitzicht wil iedereen natuurlijk wel een strakkere huid!

De ingrediënten in deze olie zorgen ervoor dat deze body olie een herstellend vermogen heeft om doeltreffend (acne) littekens te behandelen of om je gevoelige huid te verzachten. De olie
is erg fijn om te gebruiken na het scheren. Je huid word gevoed, verzacht en krijgt ook nog eens een sexy glans.

Humand+Kind is ontstaan nadat de oprichters realiseerden hoe moeilijk het was om een fijn huidverzorgingsproducten te vinden die geen schadelijke chemicaliën bevatten. Veel cosmetica bevatten parabenen en toxinen, die huist gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken. Met dit als uitgangspunt gingen zij op zoek naar een manier om een nieuwe huidverzorgingslijn te ontwikkelen die de huid herstellen die verschillende huidproblemen tegen gaan. Het doel van Humand+ Kind is om huidproblemen op een ethische manier op te lossen. De producten zijn dermatologisch getest, hypoallergeen, bevatten geen chemicaliën, kleurstoffen, parabenen en geen parfum waardoor het zacht voor de huid is. De producten zijn multifunctioneel en bieden je huid verzorging en daarnaast zitten deze fijne producten ook nog eens in een leuke verpakking die de stijl bevatten van Human+Kind. De doosjes bevatten informatie over het product, ingrediënten en informatie over het merk.

De producten zijn multifunctioneel waardoor het niet nodig is om veel producten aan te schaffen voor een volledige verzorging, dit is natuurlijk goed voor de portemonnee! Daarnaast hebben de meeste vrouwen weinig tijd voor een lange dagelijkse beautyritueel, dus 2 vliegen in een klap!
Klinkt toch goed! Lees verder voor mijn review.

Review:
Ik heb deze body oil regelmatig gebruikt en ik vind het een zeer prettige body olie. De olie is verzachtend en verzorgend en doordat er geen agressieve ingrediënten in zit is deze olie zelfs geschikt voor de meest gevoelige huid. Ik heb de olie gebruikt na het douchen voor hydratatie en na het scheren om mijn huid te verzorgen. Met de zomer in aantocht wil ik deze olie ook gaan gebruiken om mijn huid strakker te krijgen en de strijd aan te gaan met striae. Omdat deze olie zo zacht is, is het ook geschikt voor kinderen en ik heb mijn dochter (6 jaar) ook regelmatig ingesmeerd. De olie trekt vrij snel in en geeft een fijne, verzorgde en glanzende huid als resultaat. Kortom een zeer fijn product die niet alleen geschikt is voor mommies-to-be!

Verkoopinformatie:
De producten van Human+ Kind zijn online verkrijgbaar en in verschilende winkels.
Ga voor meer informatie en verkoopinformatie naar de website http://www.humanandkind.nl

Winactie!
Ben jij naar aanleiding van dit artikel benieuwd naar deze All-in-One Multitasking Body Oil, goed nieuws van Human+Kind mag ik 2 body oils weggeven. Misschien ben je wel zwanger en wil je nu alvast zwangerschapsstriemen behandelen maar ook niet zwangere vrouwen kunnen hun huid verzorgen met deze olie. Meedoen kan tot woensdag 25 april 22.00 uur. Veel succes!

Wat moet je doen?
– Het enige wat je moet doen om kans te maken is op een body oil is in een reactie achterlaten waarom jij wilt winnen.
– En op Twitter laten weten dat je meedoet aan deze winactie door te volgen en de volgende tweet:

Ik wil kans maken op een body oil van @humanandkind via @beautyandso! Jij ook? Ga naar beautyandso.com, follow & RT
!

20120423-110936.jpg

Comments

  1. Mijn hele huid is droog en gescheurd, dat komt omdat ik ook onderandere last heb van zonne alergie.. Dat maakt het een stuk moeilijker om de juiste cream\olie te zoeken maar deze lijkt mij geschikt! Ik zou hem heel graag willen uit proberen! Ik heb er over getweet en jou gefollowed! https://twitter.com/#!/FCG_Romy/status/195172743237480450
    Liefs, Romy.

  2. Diana Koolschijn says:

    Dit produkt zou ik supergraag willen proberen,heb altijd last van hinderlijke irritatie na het scheren. En na mijn twee zwangerschappen hier striae aan overgehouden.Mijn beide zoons hebben last van droge soms licht geirriteerde huid en zou dit produkt bij hun beide willen testen.

  3. Dit product lijkt perfect voor mij. Ik heb enkele weken geleden per ongeluk een tas hete thee op mijn buik laten vallen, en had daar nu een grote brandwonde. Deze is ondertussen mooi genezen, maar ik heb er een redelijk groot litteken aan overgehouden. Daarom zou ik heel graag proberen dat litteken te vervagen met deze olie!🙂 Hier vind je mijn tweet: https://twitter.com/#!/ElineToch/status/194451168016084992

  4. Ik heb geen twitter mag ik dan ook nog meedingen? Ik ben niet zwanger maar vrees toch wel enkele lichte striemen te hebben op mijn heupen. Restanten van plotseling snel beginnen te puberen en vet vast te houden. Dit lijkt me wel een geschikt productje voor die huid!

Geef een reactie

