Viva La France + winnaars

Als je dit leest ben ik op weg naar Frankrijk, lekker een weekje vakantie.
We hebben een huisje gehuurd met een mega mega tuin (3500 m²) waar
we lekker een weekje gaan genieten met z’n vieren (vriend, dochter, hond & ik).
Niets moet en alles mag! We gaan veel wandelen, mooie bezienswaardigheden
bezichtigen en genieten. Vlakbij is een parfumfabriek waar ik zeker een kijkje
wil nemen. Dat betekent dat de komende week er iets minder posts zijn op
Beautyandso maar er is om de dag een artikel ingepland.

We hebben geen internet, dus dat word afkicken! Maar als we ergens zijn waar
Wifi is zal ik natuurlijk even wat van mij laten horen!

And the winners are….

De winnaressen van de winactie van de Human+Kind winactie zijn:
De IJsprinses en Diana! Mail me jullie adressen en na mijn vakantie
stuur ik de heerlijke body oils toe!!

20120423-210736.jpg

Comments

  1. Heb je soms mijn mailtje gekregen?

  2. WOOT WOOT😀
    Dank je wel!

Geef een reactie

