One day….my wishlist

Ooit wil ik een Louis Vuitton tas, een Birkin en een Chanel tas. Perfect Pumps van Manolo Blahnik en Loboutin en voor elke koude dag in de winter een andere paar UGGS. Ook wil ik een sjieke Karen Millen jurk, een Chanel mantelpakje en elke morgen zou ik in mijn walk in closet willen staan om te kijken wat ik aantrek… Vandaag een aantal mooie walk in closets die ooit als inspiratie gaan dien voor mijn walk in closet!

Ach, een meisje mag toch dromen over mooie dingen! Natuurlijk staan er ook zat andere dingen op mijn wishlist, een paard, een boerderij, een wereldreis, zwemmen met dolfijnen, een dag shoppen met met een onuitputtelijk budget, romantisch diner met champagne & kaviaar in Parijs (duur!) nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan! (mijn wishlist staat trouwens in willekeurige volgorde)

Wat staat er op jullie wishlist?

20120423-214155.jpg

20120423-214211.jpg

20120423-214237.jpg

20120423-214250.jpg

Comments

  1. haha mijn wishlist is te groot om op te noemen, maar het zijn niet alleen materiële dingen haha

  2. Die van mij is denk ik oneindig.
    Liefs, xxx

  3. Mijn wishlist staat bomvol. Loubs wil ik haar en een dure mooie handtas, een maserati een groot huis, ja…:/

Geef een reactie

