LOOkX Make Up Trendcollectie + Winactie!

LOOkX Make Up Trendcollectie Spring-Summer 2012

Bijna alle merken brengen fijne gekleurde en vrolijke
make up collecties uit voor lente & zomer van 2012.

Ook LOOkX heeft een kleurige collectie uitgebracht met
echte zomerse kleurtjes waarmee je een mooie look mee maakt
die perfect past bij een zomerse dag. Helaas is de zomer ver te zoeken
maar met deze vrolijke kleuren kun jij in ieder geval stralen!

De eyeshadows kun je droog aanbrengen in lagen, voor een
intenser effect breng je deze vochtig aan. Breng de kleuren subtiel aan
met een fellere kleur in je ooghoeken voor een frisse look.
De eyeshadows zijn verkrijgbaar in 4 mooie & zomerse kleuren, deze
kun je los bestellen en opbergen in het compacte palletje.

De High Shine Pigmentation Peach Gloss haalt de natuurlijke kleur
van je lippen naar boven, dus je eigen lipkleur maar met net wat extra’s.
Wil je je lippen kleuren en verzorgen, dan kun je de Orangefruit lipstick
gebruiken, hierin zit vitamine E voor heerlijke zachte lippen.

Klik op onderstaande links voor filmpjes voor inspiratie hoe je een
mooie look maakt met de zomer producten van LOOkX.

Earth & Nature Look & Aqua Power Look

Verkoopinformatie:
De producten van LOOkX zijn verkrijgbaar in verschillende schoonheidssalons
en via de webshop op http://www.LOOkX.nl. Verkoopprijzen van de Zomer Trendcolletie:

– Lipstick nr. 51 Orangefruit – € 15,50
– Lipstick nr.50 Happypink – € 15,50
– Lipgloss 31 High Shine Peach – € 17,95
– Lipgloss 30 High Shine Rose – € 17,95
– Brush LOOkX blender – € 18,95
– Trendbox Compact – € 7,55
– Losse eyeshadow – € 7,55
In de kleuren: Greypink, Lime, Purplepink & Aqua

Winactie!
Wil jij nou ook een zomerse look creeeren met een van deze mooie palletjes?
Doe dan mee met deze winactie! Van LOOkX mag ik een palletje weggeven aan
een van de gelukkige lezers!

Wat moet je doen?
– Het enige wat je moet doen om kans te maken op een palette is in een
reactie achterlaten dat je mee doet en waarom jij kans moet maken!
– En laat op Twitter weten dat je meedoet aan deze winactie door LookX &
Beautyandso te volgen en stuur de volgende Tweet:

Ik wil kans maken op een palette van @LOOkX via @beautyandso!
Jij ook? Ga naar beautyandso.com, follow & RT!

Meedoen kan tot dinsdagavond 26 juni 2012 22.oo uur!

Veel Succes!

;

</a

Comments

  1. Saskia says:

    Wow, het ziet er echt heel vrolijk uit! Ik doe mee🙂 Ik las hierboven dat het ook zonder twitter kan? Want ik heb ook geen twitter :$ Het enige wat ik eigenlijk nog zoek voor de zomer is make-up, want de kleren heb ik al gekocht, haha. Noujaa, er kan altijd nog wel wat bij!
    Ik zou er in ieder geval superblij mee zijn!

  2. Ik doe super graag mee! Ik heb getweet op twitter (jlalfairytale)
    Ik heb het merk nog nooit geprobeerd en wil het echt ontzettend graag eens uitproberen want ik hoor er hele goede dingen over!😀

    Liefs

  3. Wat een mooi paletje! Ik doe mee!

    Ik volg beide op twitter en heb getweet:

    Nu maar hopen hihi!

    Loves,
    Anouk

  4. Oehh leuke winactie, ik doe mee!😀
    Ik volg je op Bloglovin, like dit bericht en heb de tweet geretweet (: (https://twitter.com/hetisOKals/status/216486761717698560)

  5. Ik vind de verpakkingen van dit merk zo saai. Maar de kwaliteit is perfect,
    Liefs, xxx

  6. wat een leuke winactie heb helaas geen twitter dus kan niet meedoen😦

  7. Ik ken het merk eigenlijk helemaal niet, geen idee of ze dat in België ook verkopen. Wat leuk dat je alweer een winactie doet maar ik ga passen. De kleuren spreken me niet zo heel erg aan en er is vast iemand die er wel heel erg naar uit kijkt!

Geef een reactie

