Happy New Year!

Happy New Year!

Inmiddels is het al 2 januari maar het mag nog net: ik wil alle lezers een gelukkig, gezond, liefdevol, gezellig en een geweldig 2013 wensen!

Ik geniet deze week nog van een heerlijke vakantie, al leuke dingen gedaan en nog een paar leuke tripjes gepland staan. Afgelopen weekend was ik met mijn vriend een weekendje naar Antwerpen, wat een geweldige stad is dat. Een leuke stad om te bezichtigen, te shoppen en te genieten van lekker eten & drinken. Binnenkort zal ik hier een artikeltje over schrijven met wat leuke tips voor als je de stad gaat bezoeken.

Voor een nieuw jaar heeft bijna iedereen wel goede voornemens, mijn goede voornemens zijn om vooral te genieten van mijn dochter, vriend, familie en vrienden. Ik wil mijn studie dit jaar afronden en meer tijd te vinden voor Beautyandso, door omstandigheden is dit er veel te vaak bij ingeschoten in 2012 maar 2013 is een nieuw jaar met nieuwe kansen!

Gelukkig Nieuwjaar!

20130102-222956.jpg

Geef een reactie

